Pubox E-Ticaret
Pubox Web Studio
  • 24.03.2022
  • 14:14:27

Pazaryeri Entegrsayonu

Son zamanlarda İnternet sitesi üzerinden yapılan alışverişlerin hız kazanmasıyla beraber E-Ticaret Yazılımı gelişimini daha hızlı biçimde ilerletmektedir. Devamlı olarak yeni özellik ve gelişimlerle son tüketicinin tercih yapma oranında zaman zaman kararsızlıklar yaşansa da  E-Ticaret Yazılımı birçok sektöre büyük iş olanakları sağlamaktadır. 

Pazaryeri Entegrasyonu Nedir?

B2C olarak nitelendirilen Gittigidiyor, Trendyol, Hepsiburada, N11 gibi satıcı ile tüketiciyi buluşturan sistemlere Pazaryeri adı verilmektedir. Bu satış sitelerinde satıcı olup aynı zamanda E-Ticaret Sitesi sahibiyseniz o halde pazaryeri entegrasyonu için hazırsınız! Alışveriş mağazanız ile hazır E-Ticaret siteniz ürünlerini, siparişleri, faturaları ve benzeri birçok datayı tek panel üzerinden yönetmeye imkan sağlayan Pazaryeri Entegrasyonu ile sisteminizi tek ekran üzerinden yönetebilirsiniz.

E-Ticaret Sitesi üzerinden eklediğiniz tüm ürünleri; diğer sistemlere de manuel olarak giriş yapmalısınız. Örnekle; yeni bir ürün girişi yaptığınız zaman her sistemde bu girişleri tek tek yapmak zorundasınız. Aynı zamanda fiyat, stok, renk, beden ve benzeri varyasyonlarda da tam otomatik sistem avantajı sunar.

Entegrasyon Nasıl Yapılır?

İki ve ikiden daha fazla sistemin tek panel üzerinden yürütülmesi için E-Ticaret Sitesi sahibi olmanız gerekir. Size özel E-Ticaret Paketleri hakkında bilgi sahibi olmak için içeriğimizi inceleyebilirsiniz. E-Ticaret sisteminize yüklediğiniz tüm ürünleri yükleyeceğiniz diğer platforma karar vermeniz gerekir. Sistemimizde bulunan hazır pazaryeri entegrasyonları listesi şunlardır;

  1. N11 Entegrasyonu
  2. Gittigidiyor Entegrasyonu
  3. Trendyol Entegrasyonu
  4. Hepsiburada Entegrasyonu
  5. Çiçeksepeti Entegrasyonu
  6. Amazon Entegrasyonu
  7. XML Entegrasyonu

Yükleyeceğiniz site yukardaki sitelerden herhangi biriyse ve ürünleriniz hazırsa o halde başlayalım..

İhtiyaçlara Göre Entegre

Entegrasyon yapacağınız sistemde hangi özelliklerin bulunması gerektiğine mutlaka karar vermelisiniz. Örnekle sadece ürünlerin yüklenmesini mi talep ediyorsunuz veya ürünler yüklendikten sonra eş zamanlı güncellenmesini de mi talep ediyorsunuz. Siparişler ve fatura dökümanları da entegrasyon üzerinden mi yürütülecek. İhtiyaçların en uygun biçimde belirlenmesinin ardından yapılan API Entegrasyonu ile süreçlerin tümünü tek panel üzerinden güncelleyebilir ve ekstra değişikliklere imkan sağlayabiliriz.

E-Ticaret Süreci

Değişen ve gelişen bir sektörde kaybolmamak için mutlaka sistemsel olarak hareket etmeniz gerekmektedir. Fiyat, stok adeti, görsel ve benzeri varyasyonların tek bir standart üzerinden ilerlemesi iş yükü açısından size ekstralar yaratmayacaktır. Bu durumda E-Ticaret sistemi oturmuş bir işletme; satışa daha odaklı konsantre olabilecek ve müşteriyle bire bir temaslarında daha rahat hareket edebilecektir.

Aynı satış mağazasının her iki mağazada farklı fiyat belirtmesi hem satışta kendinize rakip çıkaracak hemde müşteride güvensizlik algısı oluşturacaktır. Bu küçük detayları atlamak veya kontrol etmek yerine pazaryeri entegrasyonu ile tüm aşamaları tek bir noktadan yönetebilirsiniz.

Sipariş Takibi

Adetli olmayan ürün satışlarında sipariş takibi her ne kadar kolay olsa da adetler arttıkça kontrolü ve sistemi o kadar zorlaşmaktadır. Her küçük firma tıpkı bireyler gibi doğar, büyür ve gelişir. Bu aşamalar esnasında problemler yaşamak yerine tüm süreçleri anlatan ve deneyim sahibi olan entegrasyon firmaları ile doğrudan tecrübelenebilirsiniz.

Siparişlerinizi doğrudan tek panel üzerinden takip etmeniz size çok önemli bir avantaj sağlayacaktır. Kısa bir örnekle senaryoyu daha net anlayacağınızı, umuyoruz. Trendyol ve Gittigidiyor üzerinden ayrı 5 adet sipariş oluşturuldu.

Trendyol üzerindeki 2 sipariş, iptal durumuna düştü. 5 sipariş yola çıktı fakat iptal edildi. Siz bu detayı göz ardı ettiğini varsayalım. Ay sonunda iki adet sipariş tekrar elinize ulaştı. Elinizde sadece isim soy isim ve tarih bulunuyor. Bu siparişler gittigidiyor üzerinden mi iptal edildi yoksa trendyol üzerinden mi iptal edildi, diyerek ayrı iki sistemde kontroller yapılır. Hangi tarih aralığında iptal edildi bu süreçler kontrol edilir. Sipariş iadesinden sonra mutlaka onaylamanız gerekir aksi halde mağaza puanınız bu durumdan etkilenebilir gibi birçok varyasyon ile mücadele edebilirsiniz.

Entegrasyon talebi ve diğer soru, görüş ve önerileriniz için ücretsiz demo talebi sayfamızı ziyaret edebilir veya 0212 275 25 27 numaralı çağrı destek hattımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Yorum Yap:

İletişim Bilgileri

Mecidiyeköy, Raşit Rıza Sokağı
N:11/A, 34381 Şişli/İstanbul

Sizin için daima hazırız. (0212) 272 25 27 (0532) 367 12 96
Bizi Takip Et